20.5.14

Die Zee | That Sea

Heftig knikten ze mee, mijn verse, verfrissende, succesvolle Designvrienden, gister bij de koffie. Ik vertelde dat de Tijd al tijden als Zand door mijn handen glijdt, mijn Plannen groots als de Stille Zuidzee. Wij Creatieve Zelfstandigen, we kennen het allemaal. Soms zo overspoeld door allerlei Noodzakelijkheden, gepropt in een te krap fluoriserend zwembandje van Allenige Zelfredzaamheid, ingespannen en Stoer crawlend door hoge golven, onderwijl stiekem hopend dat Iemand je naar de Kant komt trekken. 

Na die koffie zwom ik met grote, daadkrachtige slagen naar de Wal, noteerde mijn Kwesties en Dingen, mijn vragen en wat antwoorden en bovenal mijn Wensen. Het (lees: ik) moet nog even aangeharkt worden. Alles op een Rijtje. Maar ik ben weer op het Droge.

Dit nieuwe Mantra maakte ik ondertussen. En het kostte niet eens zoveel tijd. Zo.


Although I live my dream with my work as a Creative Entrepreneur, I can tell you it is not always easy. Time is the crucial Factor. Today, after visiting my nice friends of GRöN Design, I put everything in a Row, once again. For I could not see the Beautiful Sea because of her many waves.

I made this new Mantra while thinking about my plans and Wishes. And it didn't even cost that much Time.


6 opmerkingen:

  1. Oe, onder nog een bakkie koffie wil ik graag meer horen over " op het droge werk plan" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Deze heb ik net nodig. Ik ben ook echt aan het worstelen met mezelf en mijn onzekerheid.
    Bedankt!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft soms moeilijk om je te focussen. Toch geloof ik steeds meer om onze creatieve breinen te verzamelen. Wie weet lukt het zo tochiets beter.

    BeantwoordenVerwijderen