13.9.11

In de Keuken




Het resultaat van dit mooie Project is vanaf nu te bewonderen!
Neem van mij aan: vanaf nu kun je ieder jaar niet wáchten tot de zomer 
voorbij is en de Kruidnoten ein-de-lijk weer in de schappen liggen. 
De mouwen omhoog en aan de slag met 'Maak van de noot een deugd', 
het Kruidnotenkookboek van deze Vakvrouwen.


Het leest lekker weg, is leerzaam (wist jij bijvoorbeeld al waarom Pieten met 
kruidnoten strooien?) het ziet er Prachtig uit en - ook niet geheel onbelangrijk- 
het bevat veel heerlijke recepten. Zoet en hartig, van ontbijt tot diner. 


Het is hier te bestellen en -tip!- als je eerst even 3 zakken Bolletje Kruidnoten koopt, istie extra voordelig! 


14 opmerkingen:

  1. Mooie keuken, mooi boek (voor zover ik dat nu kan zien) en ach, het is geen straf drie zakken kruidnoten te moeten kopen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww zo gezellig weer die kruidnoten, ik hou van de herfst. Het boekje ziet er alleen voor de heb al leuk uit en even tussendoor .... wat een GAVE keuken. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ze liggen gisteren in de winkel, de kruidnoten. Liep er met een grote boog omheen, want ik wil er niet aan: sint in september...Maar dit boek is een ander verhaal. Wat origineel en wat een prachtige vormgeving. Alleen daarom al zou ik het graag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh yummie kruidnootjes, ik weet wel bijna zeker dat t boekje hier wel op tafel komt en wat een enig project!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nu al? maar wat ziet het boek er leuk uit!! ik zal mijn ouders eens lief aankijken en een pepernotenbestelling plaatsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Er is link party voor creatievelingen op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen. Fijn weekend! Groetjes, Annemarie
    www.annemarieshaakblog.blogspot.com (voorheen Annemarie’s Breiblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had mijn streepjescodes al geplakt (want lijkt mij een heel erg leuk kruidnootkookboek), maar ben hem kwijt...aaarrrgggghhhh!!!

    Maar jeetje, wat heb jij een gave keuken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik weet dat het jouw keuken is....wil ik het boekje des te meer....ben dus hard aan het zoeken en anders maar nieuwe zakken kruidnoten....vinden ze hier vast ook niet erg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel aantrekkelijk dat boek... Maar 3 zakken kruidnoten voor twee volwassenen is nogal wat... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke blog met veel inspiratie !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie keuken! Hele mooie blog en sfeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die wortelen zo rechtop in de pan vind ik ook wel heel spannend en aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg, daar moeten we wel aan kunnen komen. Desnoots eten we drie zaken noten ;-). Ik ben heeeeel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen